Níže naleznete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy týkající se online kalendáře návštěv.

Jsou názory pacientů moderovány?

Všechny pozitivní i negativní názory jsou před zveřejním kontrolovány moderátorem.  Moderátor kontroluje především kultivovanost a hodnotnost názorů pacientů.

Hodnocení s urážlivým, vulgárním nebo jinak nevhodným obsahem nezveřejňujeme.  Naši moderátoři se snaží, aby byl každý názor věcný, meritorní a popisoval výhradně odbornou péči poskytovanou daným specialistou.

Vaše dobré jméno chráníme i tak, že neumožňujeme násobná hodnocení. Každý pacient může lékaře hodnotit pouze jednou.

Neustále vyvíjíme a reagujeme na potřeby našich uživatelů. Výsledkem diskuze s lékaři je, že od října roku 2014 již nepublikujeme názory od anonymních uživatelů. Lékaře mohou nyní hodnotit pouze pacienti, kteří se k lékaři objednali přes náš online kalendář, nebo ti, kteří svoji identitu potvrdí věrohodným Facebook profilem.

Jak smažu negativní názor, který se objevil na mém profilu?

Zveřejněné negativní názory není možné smazat. Rádi bychom z portálu Znamylekar.cz vytvořili hodnotné a objektivní místo, kde každý pacient najde spolehlivého a ověřeného specialistu, ke kterému se může objednat online. Pokud by naši pracovníci negativní názory mazali na požádání, o objektivitě by nemohla být řeč.

Chceme zdůraznit, že kvalita zveřejněných názorů je pro nás velmi důležitá. Každý nově přidaný komentář je moderován. Znamená to, že před zveřejněním náš pracovník zkontroluje, že názor neporušuje žádné z našich pravidel.

Názor musí být napsán věcně a měl by kultivovaným způsobem popisovat poskytnutou lékařskou péči. Urážky, nadávky ani obvinění nezveřejňujeme.  Každý ověřený lékař má možnost na názory pacientů reagovat a zveřejnit svoji odpověď.

Můžete mi na email poslat názory ještě před zveřejněním?

V zájmu zachování objektivity portálu nezasíláme žádnému z lékařů ani specialistů názory před jejich zveřejněním. Názory kontroluje a schvaluje moderátor na základě našich pravidel. Pokud je Vaše konto na Znamylekar.cz ověřené, na každý nový názor Vás po jeho zveřejnění upozorníme emailem.

Nemáte ověřené konto?

Co mohu dělat s negativním názorem?

Nikdo z nás není dokonalý. Jak správně postupovat, pokud se na Vašem profilu objeví negativní názor se špatným hodnocením?

I přesto, že pochybujete o relevantnosti příspěvku pacienta z medicínského hlediska, vždy je dobré na něj odpovědět. Získáte možnost ukázat, že jste rozumný a racionální člověk, který umí pracovat s kritikou. A to ostatní pacienti ocení!

Více než 60% návštěv objednaných přes portál Znamylekar.cz je k lékařům, kteří mají alespoň jedno negativní hodnocení.